Wednesday, April 6, 2011

Teaser

Trots en skitbra start på dagen drabbades jag av inställd föreläsning och därmed uppskjuten nystart. Fram till elvatiden fanns fortfarande ganska bra, jag lärde mig onödigt men o så intressanta saker som att det bildas och förstörs 2 miljoner röda blodkroppar varje sekund.

Men sedan har jag bara suttit av tiden, i väntan på att få börja med maten.

Maten står nu i ugnen och receptet marinerar i mitt huvud. Jag skulle nog egentligen vilja, men orkar inte, stänga av P3.

Och vi har fått tillökning! Blomknoppar på ena pelargonbäbisen! Gröna fingrar? Jorå, kan jag få det där lilla huset på landet då?



(Det är nog dags för namngivelse snart?)

Sarah, pluggar du? (Jag har nog lite långtråkigt, nackdelen med morgonträning?)

2 comments:

  1. Fast man kan ju ta en eftermiddagspromenad eller ha ett onödigt ärende på en affär längre bort!;)

    ReplyDelete
  2. Om mna vill ha ett mål med att promenera...

    ReplyDelete