Saturday, March 12, 2011

Svacka

Både jag och Sarah somnade i varsin soffa igår och missade vilka som vann På Spåret. Somna i soffan är visserligen en av de bästa sakerna jag vet. Men på något sätt tog jag mig iallafall till min säng såsmåningon.

Sen drömde jag att jag sov hela natten. Alltså jag sov, och drömde, och i drömmen så sov jag, och jag hade den drömmen hela natten (fast jag ju vet att en genomsnittlig dröm bara är 2-3 sekunder i verklig tid, men vem sa att den här drömmen var genomsnittlig?). Det borde väl hur som helst räknas som dubbel sömn på något vis?

Sen då?

Scrambled eggs med kalkon och lite rucola och ost. Avancerad matlagning på morgonkvisten. Och säkert riktigt gott också. Men frankly så hade jag hellre ätit havregrynsgröt. Och frankly, så kommer den här veckans Melodikryss inte gå till historien. Inte alls imponerad faktiskt, Anders Eldeman.

No comments:

Post a Comment