Monday, March 21, 2011

I love y'all! (på mitt lilla sätt)

Såhär i födelsedagstider så vill jag bara ta tillfället i akt och tacka så mycket för alla gratulationer och berätta vilken jäkla fin familj jag har. Till "familj" kan i det här fallet också räknas många av mina närmaste vänner och kamrater, som på olika finurliga sätt alltid vet hur de ska göra min dag med väldigt små medel (allt som egentligen behövs är ju egentligen att man hör av sig, och då spelar det egentligen ingen roll ens om det var min födelsedag eller vilken annan dag som helst). Men för att min poäng inte ska försvinna in i mängden nu då så verkligen lite extra tacksamhet till familjen, och inte minst min kära kära bror.



Det finns ingen anledning att dölja att jag blir rörd av en sån här grej. Och för en gångs skull hade jag faktiskt önskat att jag hade en sån där välbesökt blogg så att lite fler kunde få veta vilken tur jag har. Inte så mycket att jag skulle sälja min själ och börja modeblogga (jag tror inte heller det skulle bli speciellt framgångsrikt), men nästan så pass mycket att jag skulle kunna lägga upp ett klädesplagg lite då och då (så till dem som känner sig berörda, that's how much ni betyder för mig! Och det är inte illa, minsann.)

1 comment: