Sunday, October 31, 2010

Inredningsfrågan vol. 1.0

Tio dagar gammal mjölk, och effektiva studier. Faktiskt.

Faktiskt!

I tre timmar iallafall.

Sen slog det mig att jag och Sarah kanske ska inreda en hel lägenhet tillsammans snart! Ska bli himla mysigt och knyta-nya-vänskaps-band-igt att åka runt på loppisturné och fynda, och kolla på tyger, (jag borde kanske önska mig en symaskin i födelsedagspresent), tycker jag iallafall. Men jag och Sarah är ju inte samma person, så det kanske är på tiden vi började räkna ut vad som är vår gemensamma stil? Därav bildgooglade jag lite random inredningsrelaterade saker och startar härmed ett projekt (som med alla mina andra projekt handlar det se hur lång tid det tar innan jag låter det rinna ut i sanden)

Jag lägger upp något och ber om åsikter och smakråd från lilla Sarah. Säg ja eller nej, bu eller bä, ge ett betyg, motivera med en kommentar, eller inte (andra får också tycka till, men det är jag och Sarah som har rätt. Ha!)

En av de första träffarna jag fick var en sådan här tallrikshylla:


Så?

1 comment:

  1. Jag skulle nog säga både ja och nej. ;) I ett gammalt hus med sådan stil så absolut ja (dock skulle jag vilja ställa dit några andra tallrikar). Men, i en lägenhet är jag mer osäker. Man skulle ju kanske kunna ha själva hyllan fast fylla den med något annat, mer "modernt" (fotografier kanske?). :)

    Mycket bra idé det här Jonna! Fortsätt gärna. Och jag håller med om att inreda en lägenhet tillsammans kommer att blir superroligt och spännande! :)

    ReplyDelete