Monday, January 24, 2011

Home Sweet Home

Jaa, vilken helg alltså! En massa barn, natur och gamla och nya minnen. Jag har varit åter i lite mer än ett dygn, men inte alls aklimatiserat mig. Försökte förklara för Sarah, men jag tror inte det går att förstå, så jag ska nog sluta försöka förklara för de som inte var där.

Egentligen borde jag väl säga "ingen nämnd, ingen glömd" men det vore opersonligt och tråkigt. Då nämner jag hellre de jag kan komma på, så får den som känner sig glömd lov att förstå att det inte var meningen och ansöka om uppdatering. Tack till Hanna, Jon, Roland, Meja, Moa, Johan, mor och far, Fredrik, Sofie och Liam! Björn! Frans! Och Henrik! (Tack och lov för goda grannar).

Förutom att Sarah förätit sig på godis en gång i helgen och pluggat på TOOOK för mycket, så verkar hon och Tosca ha klarat sig bra. Vilket känns tryggt inför framtiden.

2 comments:

  1. Jag vet inte om jag ska känna mig glömd eller om jag ska ta det som att jag smälte in i vardagen här;)

    ReplyDelete
  2. Tror inte att du är glömd, det är väl bara självklart att du är med.....

    ReplyDelete