Friday, September 10, 2010

MSMMS

Skogsbärssaft, IKEA-katalogen, Toblerone-kaffe, nostalgimusik, hembakt bröd, ordvitsar och en halvklar analysuppgift. Sista frukosten (?) med Anna. Kan man må så mycket bättre än så här?

Okej, den febriga känslan skulle jag kunna klara mig utan. Och reklamen. Men annars så - Oh Yeah!

September är nog min favoritmånad och jag vill minnas att jag sa samma sak förra året vid den här tiden också. Vackert väder, härlig mat, mysiga kläder, hockeyturnering, älgjakt, bärplock.



Jo just det, tror det är få som förstår hur stort och viktigt det här är för mig, men jag fick idag veta att jag klarade fysiologitentan på Sports Medicine G1. (The feeling of accomplishment). Om det fanns någon inom räckhåll skulle jag hoppa, skrikskratta, klappa händerna och kramas väldigt väldigt hårt. Någon förtjänar en hyllning, och jag har lite ont om tid att fundera på den nu. You know who you are ♥

3 comments:

  1. Grattis! Sa ju att du skulle klara det. ;)

    För övrigt är den översta tröjan sjukt snygg! :)

    ReplyDelete
  2. Tack Sarish, dubbeltack! Har sällan varit så lättad och stolt över mig själv. Och tröjan då, skön är den också. Jag skulle nog ha varit lite mer... kurvig... för att den skulle sitta lika snyggt som på bilden. Men den är inte oanvändbar, och den står till ditt förfogande när vi bor tillsammans, om du gillar den ;) Jag skulle kunna säga att den är köpt på HM, finns i flera färger och inte är så dyr, men verkar ju onödigt om du också köper en så det finns två i hushållet. Eller? :)

    ReplyDelete
  3. Hihi, nice, tack för erbjudandet! Men, då kan det ju finnas flera färger, om jag nu skulle hitta den. ;)

    ReplyDelete