Wednesday, September 15, 2010

Dolphin

Inget ont om Umeå (speciellt inte Haga), but I'm off to det lite ett norrare och mer äkta Norrland. Kalix, Kalix, varför gör ingen en sång om Kalix?

Ska bara göra en kortare mellanlandning (8 jäkla timmar) i köket på skolan först.

Skolan ♥

Skolan som jag snart kommer dela med bästaste Sarah? (Det ska bli kul att ha någon att skriva små lappar till hemma igen, jag ska hålla tummarna ända tills december på att du kommer in (inte för att du behöver hjälpen), och sedan ska jag hålla tummarna ända tills mellandagarna för att du tackar ja, och sedan ska jag hålla tummarna ända tills i slutet på januari för att du går på uppropet. Och sen... sen ska vi ha jättemysigt samtidigt som jag håller tummarna för att du trivs ända fram till sommarlovet. (Det kan hända att du måste titta på fotboll med mig vid enstaka tillfällen, men då gör jag givetvis något lika snällt och bra för dig, och dessutom är det ju vinter mesta delen av tiden, så det blir inte ofta))

Men som sagt, mitt kära Norrbotten, jag är på väg! Lita på mig. Och jag kan knappt bärga mig.

1 comment: