Thursday, June 3, 2010

Fortsättning pluggstatus:



  • håller på att tillaga en sjukt animalisk middag bara för att bevisa att jag inte blivit hypokondrisk. Kött med kött och och kött och lite bacon (=kylförvarat griskött) och mejeriprodukter och ädelostar och vad tusan allt jag kan komma på. Synd att jag inte fått tag på opastöriserad mjölk, och för säkerhets skull ska jag nog skära allt på samma skärbräda med samma kniv och tappa något på golvet innan jag äter upp det!
  • kan fortfarande ingenting förutom att alla bakterier som börjar på S + Yersinia är fackultativt anaeroba och att man får minskad aptit av Hepatit A. Men det är ju ingen garanti för att jag kommer kunna det imorgon.
  • har funnit mig själv värdelös på att komma på långsökta (eller kortsökta för den delen) minnesregler.
  • kan fortfarande inte ta mig in i mitt rum för all packning, som inte är packad.
  • tänker chansa på inkubationstid "ett par dygn" och varaktighet "runt en vecka" på alla, mina beräkningar säger att då måste någon vara rätt.
  • har upphävt datorförbudet som var till för att jag skulle vara mer fokuserad på att plugga, eftersom jag ändå inte kunde fokusera på att plugga.
  • kommer antagligen kunna direktrapporteringen från cupmatchen utantill imorgon istället för mikrobiologiska snabbmetoder (Matchen har just startat och Hammarby gjorde mål (på nick! Simon Helg, min bästa ♥ ) efter fyra minuter! Blir det en favorit i repris?)

No comments:

Post a Comment