Saturday, May 8, 2010

Ett recept till Malin:


vad jag förstår är det dåligt väder i Stockholms län, så den här kanske passar bättre hos mig (jag har sprungit i korta byxor och linne idag, hade klätt mig varmare men fick tänka om efter uppvärmningen). Så ni kan ju vänta tills det är läge för balkonggrillning eller parkhäng. Eller så sätter ni er vid ett element, riktar en lampa i ansiktet, blundar, låtsas och dricker.

Serveras med fördel med färska bär eller frukt som tilltugg, eller nötter.

Åtta glas blir det, enligt receptet. Hur många det räcker till beror på hur törstig man är.

3 comments:

  1. Åh, det där lät riktigt gott! :) Måste verkligen testa det inom en mycket snar framtid. ;)

    ReplyDelete
  2. Ohja, jag lovar dig. Vet man med sig att man verkligen inte gillar grapefrukt kan man ju ta en annan juice. Återkom gärna med omdöme :)

    ReplyDelete
  3. Åh, det där måste jag verkligen prova!!;D

    ReplyDelete