Monday, May 31, 2010

det vackraste som finns

Idag fick min kusin en dotter!

Tänk att det kunde bli en bra dag idag också, trots alla missöden (det var ju en sån dag då jag bara borde ha gått och lagt mig igen, och dragit något gammal över mig, vad fan är det för uttryck egentligen?)

Men OM jag hade gjort det, så hade jag inte blivit bjuden på lunch imorgon, varit med om diverse roligheter i skolan (så himla kul att ha Roger igen), köra ett ovanligt härligt träningspass trots smärta, clinch-frustration och southpaws... och så förstås, så hade jag inte fått den glada nyheten om barnet, som jag gått och väntat på! En egen dag fick hon givetvis också. Det är lite så vi jobbar i vår släkt (men någonstans ska det ju ta stopp).

Hoppas nu jag hinner se och träffa underverket lite innan hon typ är 19 och tar studenten (!?)

No comments:

Post a Comment