Tuesday, May 18, 2010

Drömmen är bara en bussresa bort

Jag sitter och redigerar foton på en extremt långsam dator (vad gör man inte för att slippa tänka på studierna för en stund?) och väntar på att temperaturen ska sjunka bara litelite till så jag kan gå ut och springa min efterlängtade mil (en mil som jag har höga förväntningar på, jag förväntar mig att den ska gå i precis lagom tempo, att spåret ska vara lika varierande och roligt som förra gången, att den inte ska göra mina ben mer illa och att den ska eliminera min huvudvärk och begynnande solsting, so there you have it milen, öppna kort, är det för mycket begärt?)

Här får ni ett litet smakprov (och en förvarning, det blir väldigt mycket valpar i det här albumet).


Och någon gång, det har jag lovat mig själv, ska jag (ska! ska! ska!) sätta ihop ett helt bedårande fotoalbum till de bästa mormor och morfar som finns (mina). Inom en inte alltför avlägsen framtid. En framtid som jag välkomnar med öppna armar och löften om gratis mat. Eller något annat, som framtider tycker om, som kan få den att skynda på stegen lite.

2 comments:

  1. Sötvalpisar! :)
    Jag tror att jag ska starta en ny rutin, jogga typ 30 minuter på morgonen istället för den vanliga morgonpromenaden. Får se om jag orkar det. ;p Men, tror att det kan vara nice.

    ReplyDelete
  2. Sarah, det låter helt fantastiskt. Morgnar är den bästa tiden, det är något speciellt med luften och hela dagen blir lite bättre. Inget att fundera på längre. Börja köra bara :)

    ReplyDelete