Friday, February 18, 2011

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag...


Idag spelade jag och världens raraste (och dagen till ära världens vårigaste och nyklipptaste) Emma F viktiga och blev bjudna på lunch på institutionen.

Sedan promenerade vi hand i hand (nästan iallafall) hem mot Ålidhem och den efterlängtade helgen. Jag bestämde att jag hade suttit stilla alldeles för länge, men Emma bestämde att det var i kallaste laget för att träna, även för mina små lungor (dessutom var det nog fler delar än mina lungor som var i behov av en viloeftermiddag).

Så jag lurade ut Sarah och Tosca på en två timmar lång promenad runt viken. (Vad har man annars room mates till?)

Vi återhämtade oss med Tacos (och en lur i soffan med Segraren för Jonnas del).

Nu blir det Pepsi från kylen, Popcorn från spisen och På Spåret från... tjaa, Sarahs dator?

En Megalodon är förövrigt en utdöd haj.






2 comments: