Tuesday, April 13, 2010

Just idag är jag stark

Och så, när jag trodde att jag inte kunde trivas en gnutta bättre i Umeå, var det dags för seriepremiär på O'Learys. Och jag var nervös. Jag hoppades för mycket men positivt överraskad räcker ändå inte som betyg. Hängde du med där? "För mycket" och "positivt överraskad" kan ha en negativ klang, läs igen om du uppfattade det så.

Vad ska jag säga? Har vi inget annat så har vi iallafall attraktiva spelare. Hjärta och själ och jävlar anamma och talang spelar kanske roll, men utsidan har fan också betydelse.

Som sagt: Bedrövlig match, grym kväll!

Tack för den och jag hälsar officiellt mig själv välkommen som Gröna Linans kanske färskaste medlem. Ska visst spela korpfotboll också!? Alldeles för lättövertalad.

Å vad hemmapremiär skulle sitta fint!

No comments:

Post a Comment