Sunday, March 21, 2010

Att komma ikapp VII






Tvåhundranittiotvånittioettnitti.

5 comments:

  1. Vällindad fot, hur går det med den?

    ReplyDelete
  2. Fram och tillbaka, upp och ner. Igår kunde jag köra marklyft otejpad utan problem, idag har den varit alldeles sladdrig så jag tog en tvåtimmarspomenad för att få den varm och börja fungera igen. Nu är den bara lite spänd (känns vätskefylld) så det lär bli vilodag och tidig natt med högläge, sen imorgon är den frisk, det har jag bestämt och det vore väldigt lägligt!

    Har fått beröm av sjukgymnaststudenterna på klubben för min tejpningen, så inget ont utan något gott.

    Överväger fortfarande om jag ska läsa ditt senaste inlägg eller inte, men jag drömde om dig i natt :P

    ReplyDelete
  3. Okej, konstig fot. ;p

    Haha, det är nog inte så farligt att läsa, inga bilder i alla fall. ;)

    ReplyDelete
  4. Glömde ju fråga vad du drömde om. :)

    ReplyDelete
  5. Hm, ja men det var nog lika bra att du glömde för det minns jag inte. Varm saft och dig kommer jag ihåg, men jag vet inte om de hade med varandra att göra. Hur som helst tror jag det betyder att du måste komma hit! Det finns både sjuksköterska och polishögskola i Umeå och jag kan nog fixa billigt boende ;)

    ReplyDelete