Thursday, March 18, 2010

Att komma ikapp V (302, 301, 3001 299, 298, 297, 296)







Det här var den kvällen jag hade skrivit djävulstentan. Seriöst, en av de viktigaste dagarna på hela terminen och det bästa jag kan göra för att illustrera den är att ta kort på när jag ligger i sängen och tittar på How I Met Your Mother? Skärpning!?




Mina älskade PortaPros tragiska bortgång. Allvarligt, det är livstidsgaranti på dem. Tre månader? Inte en okej livstid. Spoiler: efter en veckas sorgeperiod gick jag och grät lite för Grabbarna på Lagret, och servicen var enorm, så jag fick ett par nya i en handvändning och vi lever lyckliga i alla våra dagar (förhoppningsvis längre än tre månader.

There we go. Då var vi framme vid 11:e mars. Bara 8 dagar kvar tills jag är i fas.

3 comments:

  1. Tror du grabbarna på lagret kan fixa din kedja till halsbandet också? Eller måste man söka sig till en annan typ av grabbarna på lagret?

    ReplyDelete
  2. Tack för berömmande ord om pocketfodral *blir glad*. Det är egen produkt och just detta sydde jag av resttyger från vardagsrumsgardiner. Här ser du lite fler smakprov http://peek-a-boos.bloggagratis.se/2009/10/05/2049901-sondagen-i-flitens-tecken/
    mvh
    Annie

    ReplyDelete
  3. Oooh, Malin! SMART! Tänkte inte ens på det jö!

    ReplyDelete