Sunday, December 5, 2010



Alltså, mamam ringde idag. Så jag kanske ska poängtera att jag lever och fungerar någorlunda väl. Ja alltså, är inte alls säker på att det end var en hjärnskakning eller om det bara är resten som kommit ikapp mig lite.

Typ hosta tillexempel, jag trodde inte man fick det av hjärnskakning? Eller att bli andfådd av att klä på sig och låsa upp cykeln? Så jag gick in igen för att fundera på om jag verkligen ska ge mig ut.

Medan kag funderar kan jag meddela att Malin efterlyst en gissningstävling. (och eftersom det mest är malin som är trogen nog att vara med i en sådan tycker jag hon ska belönas genom att få sin vilja igenom). Det handlar alltså om att gissa vad mitt pussel föreställer och ett passande prsi utlovas, så småningom.

Börjar med en ledtråd i form av en bild av vad jag lyckades få ihop medan jag åt frukost.

Sarah, mamma och Z kan inte vara med eftersom de vet motivet. Alla andra är välkomna att lämna bidrag, du kan antingen gissa på precis vilken bild det är (genom att tillexempel hitta den på bild-google och länka) eller, vilket känns mycket mer relevant gissa på olika delar i bilden (tex "jag tror det dära vita där i hörnet är typ snö", när antingen rätt svar kommit in eller det gissats rätt på tillräckligt många delar delar jag ut något slags poäng efter ett hemligt poängsystem och så ser vi vem som vinner (förhandsfavorit: Malin W).

3 comments:

  1. Lite tråkigt att jag inte får vara med. Jag hade ju kunnat vinna;)

    ReplyDelete
  2. Kan det vara en fiskvariant, typ Hitta Nemo?
    /Moa

    ReplyDelete
  3. Haha, fick tänka en stund innan jag kom på exakt vad det var för bild. ;p Minnet är på topp, jorå.

    Ta det lugnt med hjärnan nu vännen. :)

    ReplyDelete